Szczyrk - 2x Orle Gniazdo uphill

Niedziela, 27 marca 2011 · Komentarze(7)
Trasę tą planowałem już rok temu. Dziś się udało ją przejechać.
Dojazd do Szczyrku fajny, chociaż zgrzałem się strasznie - termoaktywna bluzka + kurtka z membraną to za dużo na 8 stopni (w cieniu liczone)... Ale! wiedziałem, że w Szczyrku będzie zimniej - tam zawsze (poza latem) jest chłodniej o jakieś 3-5 stopnie ;) Przy okazji między Bystrą a Buczkowicami przetestowałem nową ścieżkę rowerową - robiona chyba na szybko przez zimie, bo nieco koślawą... Ale ważne, że jest ;)

Szkrzyczne jeszcze w śniegu © webit

W centrum Szczyrku odbiłem na Orle Gniazdo (ul Wczasową). Droga FATALNA dziura na dziurze... podjazd ciężki - zajął mi jakieś 18 min, ale nie szalałem, bo temperatura wynosiła gdzieś około 5 stopni.

A tak wygląda mój kokpit :D © webit

Po zdobyciu szczytu (koło Saktuarium) zjechałem na dół ul. Wrzosową. Asfalt bajka, gładki jak stół w kuchni, ale dość konkretnie stromo (miejscami chyba bardziej niż na Magurkę) ;)

Na dole krótki postój i po minucie jedziemy dalej (ul. Wrzosową) na Orle Gniazdo - by je zdobyć po raz drugi ;) Jedzie się szybciej, ale podjazd jest wiele bardziej wymagający. Ciężki, ale takie się lubi - zwłaszcza, że noga kręci lekko ;)

Widok na Żywiec z parkingu przy hotelu Orle Gniazdo © webit

Na górze, koło hotelu Orle jest (taki wydeptany w trawie) parking. Stanąłem i zrobiłem kilka zdjęć, po czym obrałem kurs powrotny na Bielsko-Biała.

Jechało się super, extra, mega, ... mimo, że temperatura malała sukcesywnie. Wyjechałem było 8 st., w szczyrku chyba 5 st., na drugim podjeździe (myślę, że) spadła do ok. 3 st. W Bielsku po powrocie było tylko 5 st. A mi było cały czas cieeeepło :)

Super!!! Jak już wiesz, uwielbiam podjazd pod Orle... zresztą śmiganie po Szczyrku to dla mnie zawsze frajda... wkrótce tam zawitam :)) Widzę, że forma rośnie ;) pozdrower ;))

jeremiks 08:55 wtorek, 29 marca 2011

@niradhara - o tak, udalo sie zrobic pare zdjec ;) a tereny... uwielbiam okolice Szczyrku.

@k4r3l - dzieki :-) to byl taki rekonesans, i noga kreci lekko a to cieszy, bo moze w tym tygodniu juz porwie sie na (moja topowa podjazdowke) Magurke ;)

@Kajman - oj chlodno bylo, ale jak sie kreci caly czas dosc szybko to cieplo prawie jak w lecie ;) ...no moze poza chlodnym wiatrem w twarz ;)

webit 06:45 poniedziałek, 28 marca 2011

Dzisiaj generalnie było zimno a Ty pojechałeś jeszcze wyżej. Tam pewnie było jeszcze zimniej

Kajman 22:00 niedziela, 27 marca 2011

ech, a pomyśleć, że też mieliśmy dzisiaj śmigać, niestety, nie tym razem... ale, aż 2 razy zaliczyć OG to naprawdę trzeba się czuć na silach i w formie! gratulacje! fotki git, ale ja miałem te same widoki siedząc na dupie w tej żywieckiej kotlince, więc wiem, że na żywo wygląda to wszystko lepiej :) pozdr!

k4r3l 20:08 niedziela, 27 marca 2011

Tereny piękne i fotki też :)

niradhara 19:44 niedziela, 27 marca 2011

Dzięki @adixtra ;)

webit 18:56 niedziela, 27 marca 2011

Piękne tereny, aż miło popatrzeć. Pozdro

adixtra 18:54 niedziela, 27 marca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zystk