Salmopol (934 m n.p.m.)

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · Komentarze(4)
Ha! No i się udało.
Do roboty rano, pierwszy raz ze średnią ponad 21 km/h (a w zasadzie niemal 22 km/h .... wow!).

Półmetek: 5.10 km / 21.65 km/h śr. / 14:24 czas / 46.0 vmax / 11 st. C

Po pracy miał być Salmopol lub Orle Gniazdo (oba w Szczyrku) - w zależności jak noga będzie kręcić. A kręciła dobrze, zatem padło na Przełęcz Salmopolską (934 m n.p.m.), czyli niecałe 14km podjazdu od Buczkowic.

Profil podjazdu od Buczkowic:

Chciałem też ukończyć jeden z celów na 2011 (tam i z powrotem poniżej 2. godzin), ale jechałem z pracy - więc wynik jest wypaczony. Co cieszy to to, że na pewno o ok 4 min poprawiłem najlepszy czas (ale jest to estymowane 'na oko', więc trzeba będzie sprawdzić kiedyś czas z domu).

Podjazd od ronda w Buczkowicach zajął mi dokładnie 50:34. Nieźle, zważywszy, że miałem plecak z ciuchami "cywilnymi" wewnątrz + jakimiś tam pierdołkami ;)

Kilka zdjęć:
Salmopol (934 m n.p.m.) widok na Magurę i Klimczok © webit

Zajazd Biały Krzyż na Przeł. Salmopolskiej © webit

Na Przeł. Salmopolskiej po raz pierwszy w 2011 ;) © webit

Całkowity czas (z pracy) na Salmopol i do domu - 2:02:11 (WOW!). No i średnia najwyższa w tym sezonie - ponad 25 km/h (WOW!).

Jest dobrze - to widać, (słychać?) i czuć ;)

Cała czas jesteś o krok przede mną... Salmopol zaatakuję z pewnością w maju i będzie to pętla beskidzka ;)) Super średnia, rewelacyjna trasa... pozdrower a przy okazji Wesołych Świąt ;))

jeremiks 09:17 sobota, 23 kwietnia 2011

Jakos sie udale jak na razie, ale niestety przyszly tydzien czy chce czy nie musze odpuscic, moze cos sie udaw w weekend majowy, a plan na ponad 100 po gorach jest :)

webit 06:41 piątek, 22 kwietnia 2011

Szybko realizujesz plany na ten rok:)

Kajman 03:10 piątek, 22 kwietnia 2011

Więc jednak tylko Salmopol ;)

tool 20:26 czwartek, 21 kwietnia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc