Wokół Jez. Goczalkowickiego (2011.3)

Sobota, 29 października 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 75-100 km, wycieczka
Coroczna pętla na zakończenie sezonu (na to wychodzi ;)
Rok temu niemal w tym samym dniu, a było cieplej...

Dziś jechało się super, chociaż nieco chłodno (cały czas 12°C), ale przynajmniej bezwietrznie. Dobrze, że już droga (most) w Rudzicy jest przejezdny - szybko udało się z Jasienicy dojechać do Strumienia. Tam mała przerwa - jak zawsze strefa bufetowa. I jazda dalej do Goczałkowic. Chciałem skrótem z ominięciem Pszczyny, ale jakoś wyszło, że pojechałem pełną wersję.

Na Zaporze 2 zdjęcia i szybko (ale ciężko) do domu. Widoków dziś nie było, pogoda do bani...

Jez. Goczałkowickie z zapory © webit

Ciężko, bo po pierwsze noga już nie podaje od około miesiąca, po drugie zawsze ten powrót mnie "zabija" (dlatego nie lubię jechać pętli od tej strony).

Widok na Beskidy z Zapory w Goczałkowicach © webit

To już chyba ostatni taki długi wypad w tym roku, a raczej na pewno. Zostaną teraz szybkie, krótkie wypady...