Rekord na Magurkę

Sobota, 14 kwietnia 2012 · Komentarze(4)
Czas podjazdu pobity o 2:30. Nowy rekord to 25:47, chociaż jechało się ciężko i raczej wolno. Myślę, że w sezonie ten czas jeszcze się skróci ;) Ale do rzeczy...

Magurka uphill © webit

Na jutro planowany z Kubą wstępnie mamy wyjazd na Żar i... Magurkę. Niestety, jak patrzę na prognozy to mam obawy czy uda się wyjechać na trasę ;( ...a poza tym wczoraj miałem zrobić uphill na Przegibek, ale jakoś wyszło inaczej, trzeba było kupić Oliwii nowe buciki i pojechaliśmy do marketu...

No pięknie Panowie zaczynają sezon :D

Jezio 18:38 niedziela, 15 kwietnia 2012

No tak wyszło :) Al widać koncepcja była słuszna, bo wiadomo co się dzieje dziś za oknem.. Cóż, pora brać się za zaległości "nierowerowe" :) Kurde, teraz patrze na ten Twój czas to normalnie szacun! Ja wczoraj wtoczyłem się na Hrobaczą w ok 30 minut ze wskazaniem na ponad 30 :)

k4r3l 08:11 niedziela, 15 kwietnia 2012

Ha ha ha. No ty Hrobacza a ja Magurka :P to mamy komplet najciezszych podjazdow w Beskidach :P no co do pogody to chyba tak, to ide lepic swoje buty - znow cos sie rozlepiaja... ;(

webit 19:41 sobota, 14 kwietnia 2012

Domink, chyba trzeba odpuścić... Mnie dzisiaj dolało, buty mam totalnie przemoczone, ale se Hrobaczą zaliczyłem, tak zapobiegawczo, hehe.

k4r3l 19:35 sobota, 14 kwietnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malas