Uphill'owo... Międzybrodzie (2x Przegibek)

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · Komentarze(3)
Wszystko byłoby spoko, gdyby... Przy ponad 60km/h strasznie tyłem coś mi buja, na łuku przychamowałem i mało mnie nie wykatapulotwało (no może przesadzam nieco, ale na drugi pas bym wpadł pod auto...).

Dwa razy się zatrzymywałem zjeżdżając do Międzybrodzia i sprawdzałem koło. Nie bije na boku ani w górę/dół. Chyba 7bar ciśnienie to za dużo jak na mnie i po prostu każdą nierówność czuję, a jaka droga wiadomo - pełno fałdów.

Przegibek. Droga do Bielska-Białej © webit

Podjazd ze Straconki ciężki, bo nowy asfalt jest i strasznie się koła lepią i hamują. Niemniej czas zadowalający - 25:06 od Orlenu (zapomniałem włączyć przy mostku :/). A z drugiej strony od przystanku PKS przy głównej drodze - 26:14. Też nieźle.

Jest zadatek na niedzielę... a jak nogi dadzą będzie szał! :)

ano trzeba bedzie. dzis 64 jechalem na luku i pieknie sie prowadzil, widac to faudy tak odczuwalem wczoraj ;)

webit 09:41 piątek, 27 kwietnia 2012

Ja bym wypadł ostatnio na zjeździe z kocierskiej ,miałem już ciepło :/.Trzeba zwalniać Panowie

Jezio 09:15 piątek, 27 kwietnia 2012

o, nowy asfalt, poczekam aż wystygnie i pojadę sprawdzić :) też czasami nie wyrabiam na zakrętach :)

k4r3l 19:34 czwartek, 26 kwietnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esukc