Jesienne lekkie kręcenie

Sobota, 14 listopada 2009 · Komentarze(1)
Kategoria <25 km, wycieczka
Ładna pogoda, bezwietrznie, 15 st. = wypad na rower. Pierwszy od miesiąca.
Trasa z lekkimi podjazdami - Olszówka Górna, Dolna a później znów Górna + podjazd pod Lotnisko ul. Jeżynową.
W sumie 259 m przewyższenia na 18 km.
Tempo (jak na mnie) bardzo powolne (śr. 18.45 km/h), ale za to z równą kadencją :-)

Trochę się zagapiłam z odpowiedzią na Twoje pytanie o ochraniacze, przepraszam.
Mój nowy nabytek, który uwieczniłam na zdjęciu, to Endure H2O Pro. Jestem z nich zadowolona, ale muszę przyznać, że nie testowałam ich jeszcze w naprawdę niskiej temperaturze. Jak tylko robi się zbyt zimno to, jako osobnik nadzwyczaj ciepłolubny,jeżdżę w wysokich zimowych butach i 2 parach skarpet. Tak naprawdę najbardziej zależy mi na ochronie przed deszczem, bo nie ma gorszej katorgi niż jazda w mokrych butach. No, a w temperaturach bliskich zera pada już najczęściej śnieg, a nie deszcz.

Serdecznie pozdrawiam :)

niradhara 20:19 niedziela, 15 listopada 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa skuki