Jaworze, Jasienica, Międzyrzecze Górne, Wapienica

Środa, 18 sierpnia 2010 · Komentarze(1)
Kategoria 25-50 km, wycieczka
Planowałem wstępnie uphill na Magurkę, ale jakoś spasowałem. Było grubo po godz. 17, chłodno (ok 18 st) i dość mocno wiał zimny wiatr.

Na szybko wymyśliłem, że pojadę trasą sprzed roku.

Jechało się ciężko... żeby nie powiedzieć bardzo. Ale to przez wiatr. Średnia wyszła spoko, ponad 25km/h ;)

Przy okazji w/w warunków pogodowych, przetestowałem ostatnie zakupy - spodenki 3/4 długości marki Shimano (w sumie już druga jazda), oraz kurtkę Berkner Functional. Kurtka ma ten plus, że rękawy się odpina i dzięki temu zabiegowi mamy kamizelkę z membraną ;)

Obie rzeczy zdały egzamin. W sumie trochę za bardzo się naubierałem - potówka, góra od spodenek (kupuję modele tylko z "szelkami"), koszulka z krótkim rękawkiem i kamizelka... było ciepło. Wystarczyło rozpiąć koszulkę i nieco kamizelkę i jechało się rewelacyjnie.
Było niestety za ciepło na test rękawków (są ocieplane, wg producenta zakres temp. 0-15 st.). Ale będzie ku temu okazja we wrześniu lub październiku ;)

No i na koniec - to była ostatnia moja wycieczka tych wakacji :(

fakt, wiało dzisiaj niesamowicie, zwłaszcza na wysokościach, a to w lesie całkiem przyjemnie :) co do ubioru, to faktycznie, ciężko się wstrzelić w taki klimat pogodowy, ale ja się cieszę, że wziąłem bluze z długimi rękawkami, bo momentami wiatr był nieprzyjemny, jesienny wręcz... miejmy nadzieję, że właściwa jesień będzie dla nas łaskawa:) pozdr!

k4r3l 08:30 czwartek, 19 sierpnia 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr