Klasyk (Jaworze Nałęże) z dodatkami

Niedziela, 29 sierpnia 2010 · Komentarze(1)
Kategoria wycieczka, 25-50 km
Planowany od kilku dni (będąc nad naszym morzem w Mielnie) wypad do Nałęża.
Myślałem pojechać wcześniej, ale udało mi się "odpalić" mięśnie "rowerowe" dopiero o 19.
Jakby nie było jestem mega niewyspany, po 4:20 wróciłem znad morza, podróż mimo, że żona kierowała pierwsze 300km - do Poznania - dało się we znaki (odsypiałem do 11:30). Dodatkowo o 14 ciekawie wypadło GP Belgii (Formuła 1), gdzie nasz rodzynek wywalczył najniższy stopień na pudle. Na koniec musieliśmy odwiedzić market, bo przed wyjazdem opróżniliśmy lodówkę. Tak oto zebrało się do kupy wszystko i mała wskazówka na zegarze wskazała na cyferkę 7 :D

Co do jazdy, uwzględniając ww. niekorzystne składowe, jechało się super. Średnia 25 jest jak najbardziej wygórowana, zważywszy że wychodząc na rower termometr wskazywał 14 stopni, a po powrocie jakieś 9.5. Jest to też najniższa temperatura przy jakiej kręciłem, odkąd zacząłem 4 lata temu na nowo jeździć na rowerze.

Przetestowałem w końcu błotniki - było grubo po deszczu, ale słusznie przewidziałem, że gdzieniegdzie będą kałuże. Zdały egzamin.

Przetestowałem także rękawki zakupione jakiś czas temu na allegro. Niby ocieplane, niby sprzedawco-producent pisze, że zakres 0-15 stopni. Ja jakoś nie widzę tego. Przy 10. stopniach były w sam raz - przy 0 musiałbym mieć chyba 2-3 pary ubrane na siebie :P Niemniej, zdały egzamin. Chciałem je tylko dla temperatur 10-17 stopni stosować.

Na koniec, zrobiłem eksperyment. Założyłem dwie pary skarpet rowerowych - zimowe a na nie letnie - aby się przekonać czy będzie ciepło (w samych "zimowych" przy 12 nogi marzną). Było słabo. Upewniłem się tylko w przekonaniu, że muszę zainwestować kolejną porcję gotówki na ocieplacze do butów.