Magurka po raz pierwszy... w 2011

Środa, 30 marca 2011 · Komentarze(7)
Rower na Magurce © webit

Rano do pracy. Było chłodno (5 st.) to wziąłem bluzę z membraną, ale spodenki 3/4 + nogawki do tego...

Magurka © webit

Po pracy (po godz. 16) zrobiło się nagle niemal 19 st. Za ciepło na bluzę (ale co zrobić ;) i dobrze na spodenki. Więc podjazd pod Magurkę był... "upalny" - mimo rozpiętej całej bluzy 2 razy miałem wrażenie przegrzania ;)

Rower na Magurce © webit

Jechało się super, chociaż już zapomniałem jaką francą jest Magurka :) Potrafi zmęczyć człowieka (tak, że zostaje tylko cień z niego :P).

Cień 909m n.p.m ;) © webit

Czas podjazdu od potoku na dole, do końca asfaltu - 30:40. Średnia jakieś 6,9 km/h (niemal 90% podjazdu na liczniku była "siódemka", ale kilka razy pokazała się "piątka").

Widok na Żar z Magurki © webit

Checkpoint:
{ 5.65 km | 18.62 km/h śr. | 18:12 czas | 51.2 km/h max | 166 HR śr. | 180 HR max | 268 kcal}

heh, jakoś przegapiłem ten wpis :) potwierdzam, niezła cholera z tej Magurki a zaliczyć ją na początku sezonu to naprawdę 'coś' - gratki!

k4r3l 18:42 czwartek, 7 kwietnia 2011

Patrząc na te cuda chyba zaraz wsiądę na rower i ruszę w miasto pokręcić kilka kółek :)

Autochton 17:37 środa, 6 kwietnia 2011

Oj... ciężki ten podjazd, miałem okazję nim jechać. Ale przynajmniej asfaltem praktycznie na samą Magurkę można wjechać.

Petroslavrz 07:35 środa, 6 kwietnia 2011

@kokos - podjazd (profil) wyglada tak http://www.genetyk.com/podjazdy/magurka1.html ja jechalem od Bielska i Bystrej, wiec zaczalem od Wilkowic (na profilu Wilkowice, w prawo).

webit 18:26 poniedziałek, 4 kwietnia 2011

oj tam oj tam ;) ty to krecisz duzo dluzsze trasy tez z podjazdami... ;)
a czas podjazdu musze skrocic o jakies 2-3min. ale jadac solo bedzie ciezko :/

webit 09:12 piątek, 1 kwietnia 2011

Hej ;)) Jestem w szoku, piękna traska... mnie jeszcze nie stać na Magurkę... muszę troszkę potrenować :)) pozdrowerek

jeremiks 08:10 piątek, 1 kwietnia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie