Magurka od d.... strony, czyli wjazd szlakiem od Stalownika

Piątek, 15 lipca 2011 · Komentarze(5)

Wycieczka z Pawłem i jeszcze jednym kolegą (przepraszam - nie mam pamięci do imion).
Plan padł na (moją) Magurkę, a że chłopcy mtb'owcy, musiało być terenem (wrrrr - nie lubię tego).
Po deszczu, ponad 20% nachylenia miejscami - istne piekło. Chyba w 3-4 miejscach podprowadzałem, za każdym razem po tym jak opony straciły przyczepność i trzeba było ruszyć, a nie zawsze dało się z miejsca.

Ogólnie super, wyprawa, ale start po deszczu, gdy góry parują... istne Kongo klimatyczne. Dwa obroty korbą i człowiek mokry jak spod prysznica :D

Zdjęcia będą później (a widoki były przepiękne), bo coś mój ISP (dostawca internetu) po raz kolejny daje ciała, i piszą opis z komórki ;)

Kiedyś tam jechałem i też mi się nie podobało :( Do tego po deszczu, nie zazdroszczę... pozdrowerek :))

jeremiks 07:02 poniedziałek, 18 lipca 2011

Zjazd z Czupla do Czernichowa zaliczyłem w czwartek i jakoś mnie tam nie ciągnie na razie, profil wygląda jakby się spadało (co już pisałem przy swoim wpisie :)
A ten wasz podjazd wygląda groźnie, niezła wyprawa.

daro908 19:40 niedziela, 17 lipca 2011

tak się człowiekowi może wydaje, jak zjeżdża w dół, że pod górkę to by mu się nie chciało szarpać :) a tą kombinację szlaków zjazdowych również zaliczyłem i faktycznie, czerwony do najprzyjemniejszych nie należy, przynajmniej na początku :) potem to już hajlajf :)

k4r3l 06:53 sobota, 16 lipca 2011

Szczerze to jedynie z powodu wilgoci było trudniej. "Na sucho" spokojnie się tam podjeżdża i nawet Dominik ze swoimi semislickami nie miałby kłopotów.

Ja odwiedziłem później Czupel i zjechałem do Czernichowa szlakami niebieskim, czerwonym, żółtym, zielonym i czarnym. Zabawa przednia szczególnie na czerwonym... Polsat News :D Telewizory minimum 32" a pomiędzy nimi potoki wody...

piaseq 05:34 sobota, 16 lipca 2011

kiedyś spotkałem tam jednego bikera, który jechał tak jak Wy... szczerze to nie widzę tego szlaku, ja jechałem co prawda w dół (czarny szlak), ale to generalnie ciężki teren jest...

k4r3l 20:36 piątek, 15 lipca 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enbyl