Pętla Beskidzka

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · Komentarze(9)
Po piaseq'u, k4r3l'u i jeremiksie przyszedł czas na mnie i przejechanie Pętli Beskidziej ;)

Panorama z Ochodzity (895 m n.p.m.) © webit

Rano odpisałem na grupie bbRiders na Facebook, co planuję, i okazało się, że Paweł "piaseq" jest chętny "się ruszyć". Więc było raźniej ;) A po drodze spotkaliśmy jeszcze dwóch kolegów Pawła, którzy są zawodowcami, i pocisnęli nieźle tempo. Początkowo dawałem radę, ale krótkie sztywne podjazdy mnie zabiły :)

Kolega Piaseq © webit

Do Węgierskiej Górki dojechaliśmy bardzo szybko. W Milówce chcieliśmy wjechać na most, ale okazuję się że jest zakaz jazdy motorowerom, i czemuś tam jeszcze (ekspresówka). Zawróciliśmy i pojechaliśmy dalej wzdłuż S69.

W Koniakowie podjechaliśmy na Ochodzitę (895 m n.p.m.), skąd rozpościera się cudny widok na okoliczne szczyty. Tu też zrobiliśmy jedyną tego dnia sesję zdjęciową. Zjazd (czy w 80% sprowadzanie roweru w moim wykonaniu) i jedziemy dalej na Kubalonkę.

Podjazd na Kubalonkę (758 m n.p.m.) z Istebnej, to dziura na dziurze, nie przypomina wcale podjazdów od strony Wisły.

Na koniec został Salmopol (934 m n.p.m.), mój ulubiony podjazd beskidzki, do tego w wersji od strony Wisły. I mając w nogach 70km i ponad 1000m w pionie, wjechałem szybciej niż tydzień temu o 2:02 :o

i jeszcze jedno ujęcie z Ochodzity © webit

I na koniec wideo z widokami z Ochodzity (895 m n.p.m.) w Koniakowie. Przepięknie, co nie?

Czas podjazdu na Kubalonkę z Istebnej:
- 39:35 (od ronda)
- 38:06 (nie pamiętam od czego liczyłem, chyba od podnóża ;)

Czas podjazdu na Salmopol:
- 38:30 (od skoczni w Wiśle Malince)
- 27:53 (od zatoczki autobusowej)

Na Kubalonke miałem lag 2 min, na Salmopol 5:30. Wniosek - nawet Paweł po zawodach jest w stanie cię urwać bez większego problemu ;)

dzieki jeremiks, ale zawstydzasz mnie :
@daro908 - trasa super, zwlaszcza z takim kompanem jakim jechalem ;)

webit 07:20 wtorek, 23 sierpnia 2011

Daro, te czasy to goście raczej na szosach robią. Ja się mało wygłupiam pod górę bo zawsze przykuty do watomierza jadę, żeby nie przekraczać tych 250W ale obserwacje mam taką, że normalnie na szosie jadę minimum 15-17km/h a góralem przy tej samej mocy około 11-13,5km/h.

piaseq 07:19 wtorek, 23 sierpnia 2011

Wierzyłem w Ciebie :)) Nareszcie Pętla... zaliczona... Czasy podjazdów całkiem, całkiem... :)) Wielkie gratki :)

jeremiks 19:50 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

To teraz jeszcze ja muszę w tym roku pętle zaliczyć :)
A czasy podjazdu na Przełęcz Salmopolską podane w linku od Daniela to jakaś masakra. Ja od pętli w Wiśle mam 23 min i to nieźle trzeba było się było namęczyć, a tu widzę jakieś 15 min :O. Starość nie radość :P.

daro908 19:14 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Spotkaliśmy nie kolegów tylko dwa pociski taktyczne ziemia-ziemia: Remika i Bartka :D

piaseq 08:36 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

@Kajman, o tak, ale przyjemne te podjazdy ;)

webit 07:59 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Tam są widoki, ale podjazdy też są mocne:)

Kajman 07:58 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

o dzieki ;) Bede wiedzial ;) Pozdrowki ;)

webit 07:43 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Też jechałem niedawno część tej tarasy i zaliczyłem Ochodzitą. Jeśli chodzi o pomiary czasów to Kubalonkę liczy się od marketu Rema a Salmopol od pętli. http://cyclingclimbs.com.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=1&Itemid=40&lang=pl
Pozdr

daniel3ttt 07:42 poniedziałek, 22 sierpnia 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa taros