Żar

Czwartek, 7 czerwca 2012 · Komentarze(1)
W końcu wybrałem się na Żar. Pogoda w sam raz, chociaż szkoda, że mało słońca - ręce mogły by się bardziej opalić :P

Pierwszy podjazd - Przegibek - poszedł znów rekordowo! Znów urwane 20 sekund!!! Od mostku w Starconce - 13:18 min. Super, bo od Karczmy do strażnicy jechałem pedałując jedynie prawą nogą, strasznie mnie coś kuło w lewym kolanie, ale rozprostowanie nogi i można było jechać dalej. Mocno.

Jezioro Żywieckie © webit

Na Żar od dolnej stacji kolejki na górę (do wypłaszczenia za górną stacją) jechałem 24:28. Trochę dziś dłużyła mi się ta droga, mimo że ustanowiłem nowy życiowy rekord. Stary czas był o prawie 2 min dłuższy (26:23). OMG!!! Przy okazji przypomniałem sobie jak miejscami wymagający jest podjazd (parę razy po kilkanaście % nachylenia...).

Panorama z Żaru w kierunku północnym © webit

Na koniec powrót przez Przegibek. Tu z kolei rekordu nie było. Ale było blisko życiówki, sprzed czterech dni (przestrzelone o 13 sekund) ;)

Dziś wpis bojowy, bo cały dzień jakoś taki bojowy.

Ojojoj, no proszę, rekordy się sypią jeden za drugim :) Ja dzisiaj odpuściłem czasówki - za długi dystans, żeby sobie czasy poprawiać :) ps.Zauważam dwie wyraźne grupy z wczoraj "żarowców" i "salmopolowcóów" :) Jakby nie było to dwa kultowe uphille :) Pozdro!

k4r3l 05:59 piątek, 8 czerwca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cnasp