Bardzo szybki Przegibek

Środa, 23 czerwca 2010 · Komentarze(2)
Kategoria <25 km, wycieczka, uphill
Zaplanowałem sobie, że dzień po podjeździe na Magurkę (909 m n.p.m.) wybiorę się na Przegibek (663 m n.p.m.). Miał to być sprawdzian - 2 dni, 2 podjazdy około 30. minutowe.

Mam dylemat.
Rok temu, powiedziałem sobie - jak wjadę na Przegibek szybciej niż w 30 min, to przestane jeździć na rowerze (ot, taka luźna "motywacja"). Dziś byłem na przełęczy drugi raz w tym sezonie.

Pierwszym razem podjazd (od Orlenu w Straconce) zajął mi ok. 35 minut.
Dziś... aż o 20% szybciej!
Na szczycie zameldowałem się dokładnie po 28. minutach i 10. sekundach (chociaż na ostatniej prostej już lekko odpuściłem...).

Jechało się super, od samego początku bardzo mocne tempo. W mięśniach odczuwalny był palący ból, a więc strefa beztlenowa została osiągnięta.

Jestem bardzo zadowolony. A na kolejne kręcenie, niestety, będę musiał poczekać najwcześniej do przyszłego tygodnia.

@k4r3l od Miedzybrodzia caly zeszly rok sprawial mi problemy, ale w tym (jeden raz juz jechalem) o dziwo fajnie sie pociaglo pod gore.
Nastepny wypad wiekszy planuje w Twoje okolice - Targanice, Kocierz i moze Zar + oczywiscie 2x Przegibek ;)

webit 05:59 czwartek, 24 czerwca 2010

Przegibek jest lajtowy - jak już wejdziesz na odpowiednie obroty to pedałujesz na luzie:) muszę się z nim zmierzyć od strony Międzybrodzia...

k4r3l 20:32 środa, 23 czerwca 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ietyl