Szczyrk (Orle Gniazdo)

Wtorek, 10 sierpnia 2010 · Komentarze(4)
Ostatnio jakoś jeremiks przypomniał mi o Orlim Gnieździe w Szczyrku. Jakoś wyleciał mi z głowy ten podjazd. A jest dość ciekawy, jak mawia k4r3l nawet "zacny".
Aż tak wysoko jak on nie pojechałem (tym razem, rok temu - tak).

Miała być pętla nad hotelem Orle Gniazdo, ale przejechałem przez hotel (pod hotelem?!), więc nieco skrócona - nieumyślnie - ot, źle się dogadałem z ochroniarzem, i zamiast pojechać na około pojechałem przez hotel.

Tak czy inaczej podjazd klasa. Chociaż następnym razem muszę spróbować od drugiej strony - bliżej Salmopola. Niby ten dzisiejszy miał mieć (wg znaków) 2300m, od strony Salmopolu wg tychże znaków podjazd ma 600m. Więc naturalnie wydaje się bardziej stromy, co odczułem zjeżdżając ;)

Profil podjazdu:

W końcu noga się kręciła - jechało się super, tylko w Szczyrku (od Bystrej właściwie) już się chłodno robiło. Ja jednak mam małą tolerancję na zimno - toteż zamówiłem dziś rękawki ;)
Ogólnie wrażenia - rewelacyjne, to będzie chyba kolejna szybka trasa na jesień.

A forma - wróciła! Hell yeah!

(czas podjazdu 8 min / lekkie kręcenie [22/24-28])