Znowu rekordowy czas na Przełęcz Salmopolską

Niedziela, 10 października 2010 · Komentarze(4)
Znów (po raz drugi w tym roku) udało się poprawić czas przejazdu na Przełęcz Salmopolską, zwaną też (błędnie) Białym Krzyżem ;)

I znów, pobijając czas przejazdu - nowy rekord z domu (tam i z powrotem) 2:09:18 - jechałem bez ciśnienia. Miał być, chyba, ostatni wypad w tym roku. Niestety, prognozy na koniec przyszłego tygodnia mówią nawet o deszczu ze śniegiem...

Jechało się super. Ocieplacze na buty spd w końcu pozwoliły utrzymać odpowiednią temperaturę stóp, a jak wyjeżdżałem z domu było ok 10 stopni.
Sam wjazd na przełęcz lekko mnie zgrzał, w końcu trzeba pokręcić sporo pod górę. Dobrze, że w plecaku miałem wiatrówkę, bo bym zamarzł chyba na zjeździe ;)
Wracając miałem cały czas wiatr w twarz (do ronda w Buczkowicach), więc prędkości na tym odcinku ledwo utrzymywała się w okolicach 35km/h (a tam przeważnie jeżdżę grubo ponad 40km/h).

Czas wjazdu na Salmopol:
- z domu: 1:23h
- od ronda w Buczkowicach: 0:50h

@daro908 - bardzo chetnie, teraz juz chyba odpuszcze do wiosny, ale w 2011 - chetnie mozemy gdzies sie wybrac ;)

webit 19:35 poniedziałek, 25 października 2010

Teraz dopiero czytam ten wpis, po tym jak zobaczyłem Twój komentarz na blogu Jeremikasa. Ja mogę się odnieść do czasu 50 min z ronada w Buczkowicach bo tu mieszkam :) Mój rekord to 49 min ale w dużo bardziej sprzyjających warunkach, ostatnio to jak w 55 wyjeżdżam to się cieszę. Gratulacje i pozdrawiam, może się kiedyś spotkamy po drodze skoro jeździsz w te strony. Ja też czasami zaglądam w okolice BB (Zapora, Przegibek)

daro908 19:33 poniedziałek, 25 października 2010

Końcówka sezonu a Ty ciągle w formie :)

feels3 18:02 poniedziałek, 11 października 2010

Gratuluję rekordu... trudno mi się odnieść, bo ja włączam stoper w innym miejscu... Liczę, że jeszcze w tym roku troszkę pokręcimy... pozdrowerki :))

jeremiks 15:13 niedziela, 10 października 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakz