2x Bystra + Wilkowice (pod Magurkę)

Niedziela, 13 lutego 2011 · Komentarze(5)
Kategoria <25 km, wycieczka
W miarę szybki - chłodny - wypad. Wyjeżdżając o 14:40 były w Bielsku tylko 3 stopnie.
Wymyśliłem, że pojadę do Bystrej. Pierwotnie chciałem dojechać do Frałatówki, ale nie zorientowałem się dokładnie gdzie to jest. Więc po przejechaniu pierwszego mostu nad potokiem Białka, obrałem kierunek Wilkowic.

Postanowiłem dojechać do podnóża Magurki...

Widok na Magurkę (909m n.p.m) od samego podnóża © webit

Na dole trwają prace związane z budową zapory, która ma docelowo chronić Wilkowice przez "wielką wodą"...

Zapora u podnóża Magurki (Wilkowice) © webit

Jechało się super. Jak wracałem czułem już chłód na twarzy. Po powrocie do domu okazało się, że za oknem jest -1 stopień. Stawiam, że w miejscami było nawet -3.

Nogawki z wind-stoperem spełniły swoje zadanie. Kupiłem je po zeszłotygodniowych walkach z halnym, gdy nieco mi przewiało kolana, które są bardzo wrażliwe na wiatr i chłód. Teraz myślę, że już żadna pogoda mi nie straszna ;)

@k4r3l - dzieki, od roku zanosilem sie ze zmianami i w koncu sie udalo je zrealizowac ;)

webit 20:12 niedziela, 20 lutego 2011

no ostatnio jak atakowałem Magurkę to już się coś tam zaczynało święcić, wszędzie rozkopy... przyznam, że zapora w takim miejscu nada okolicy trochę więcej (chociaż czy ja wiem czy to jeszcze możliwe?:) uroku :) ps. fajny blogoszablon! pozdrower!

k4r3l 11:17 sobota, 19 lutego 2011

Tak, to trzeba odwiedzić:)

Kajman 09:01 poniedziałek, 14 lutego 2011

Do Fałatówki było już nie daleko, masz fajną traskę na następną wycieczkę.

angelino 22:30 niedziela, 13 lutego 2011

Dzięki za ten wpis. Od jakiegoś czasu planowałam wypad do Bystrej, tylko nie wiedziałam po co ;)
Teraz już mam określony cel :)

niradhara 21:34 niedziela, 13 lutego 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alezy